BASIC PRINCIPLES OF EMERGENCY NEUROSURGERY
December 14, 2023 2024-09-23 14:28ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ
BASIC PRINCIPLES OF EMERGENCY NEUROSURGERY
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Type|Type of Course: | OP | SCIENTIFIC AREA | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Teaching Semester: | 13th Semester | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Hours per week: | 2 hours | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Total Time (Teaching Hours + Student Workload) | 54 Hours | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Prerequisites: | NO | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Language of Instruction: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ (Αγγλική) | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Available for Erasmus: | NO | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Semester Lectures: | Coming Soon… | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Teaching Method: | Παραδόσεις, διαδραστική παρουσίαση περιστατικών, συμμετοχή στα χειρουργεία.
Χρησιμοποίηση videos για κατανόηση χειρουργικών τεχνικών. |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Evaluation Method: | Multiple Choice Test | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Objective Objectives/Desired Results: | Το μάθημα αποτελεί το βασικό κορμό γνώσεων της παθολογίας του νευρικού συστήματος
Ή ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των σπουδαστών στην νευροχειρουργική και ειδικότερα στην αντιμετώπιση των πιο συχνών οξέων καταστάσεων που αντιμετωπίζει αυτή. Επίσης, αναφέρεται στη διαγνωστική προσέγγιση των ασθενών με οξεία νευρολογική πάθηση, στη διαφορική τους διάγνωση και στην οριστική αντιμετώπισή τους. Με αυτή την έννοια το μάθημα αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία ο φοιτητής θα δομήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αντιμετώπιση των ασθενών του. Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της σημασίας έγκαιρης διάγνωσης και κατάλληλης αντιμετώπισης των οξέων νευροχειρουργικών καταστάσεων. Upon successful completion of the course, the student will be able to:
General Skills Search, analysis and synthesis of data and information, using the necessary technologies Adaptation to new situations Decision making Autonomous work Teamwork Work in an international environment Work in an interdisciplinary environment Generating new research ideas Project planning and management Respect for diversity and multiculturalism Respect for the natural environment Demonstrating social, professional and ethical responsibility and sensitivity to gender issues Exercise criticism and self-criticism Promotion of free, creative and inductive thinking |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Course URL : | http://www.med.uth.gr/DetailsLes.aspx?id=133 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Course Description: | • Εισαγωγή στην Βασική Νευροανατομία • Διάγνωση και αντιμετώπιση κρανιοεγκεφαλικής κάκωσης • Αναγνώριση και αντιμετώπιση άμεσων και απώτερων επιπλοκών κρανιοεγκεφαλικής κάκωσης • Διάγνωση και οξεία αντιμετώπιση αγγειακών συμβαμάτων ΚΝΣ • Οριστική αντιμετώπιση αγγειακών συμβαμάτων ΚΝΣ • Διάγνωση και αντιμετώπιση ασθενών με όγκο εγκεφάλου • Διάγνωση και αντιμετώπιση υδροκεφαλίας • Διάγνωση και αντιμετώπιση κακώσεων σπονδυλικής στήλης • Αναγνώριση και αντιμετώπιση άμεσων και απώτερων επιπλοκών κακώσεων σπονδυλικής στήλης • Διάγνωση και αντιμετώπιση ασθενούς με οξεία ιππουριδική συνδρομή |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Recommended reading: | - Suggested Bibliography : 1)ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ Κ.Ν.ΦΟΥΝΤΑΣ – ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ – ISBN 978-960-6802-76-8
– Neurosurgical Emergencies, Christopher M. Loftus, second edition, Thieme |
|||||||||||||
|