ΑΡΧΕΣ ΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΡΡΑΦΗΣ
14 Δεκεμβρίου, 2023 2024-11-06 12:33ΑΡΧΕΣ ΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΡΡΑΦΗΣ
ΑΡΧΕΣ ΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΡΡΑΦΗΣ
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Τύπος|Είδος Μαθήματος: | ΕΠ | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΉΣ ΠΕΡΙΟΧΉΣ | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Εξάμηνο Διδασκαλίας: | 13o Εξάμηνο | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Ώρες την Εβδομάδα: | 2 Ώρες | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Συνολικός χρόνος (Ώρες Διδασκαλίας + Φόρτος Εργασίας Φοιτητή) | 54 Ώρες | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Προαπαιτούμενα: | ΟΧI | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Γλώσσα Διδασκαλίας: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ και Αγγλική | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Διαθέσιμο για Erasmus: | ΝΑΙ | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Διαλέξεις Εξαμήνου: | Λεπτομέρειες/Διαλέξεις | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλία: | Διαλέξεις (δικαίωμα δύο «2» απουσιών) Πρακτική άσκηση Πρόσωπο με πρόσωπο Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (e-class) Αποκλειστικά εξ αποστάσεως διδασκαλία, σε συνθήκες περιορισμών που επιβάλλονται είτε από θεσμικά επιστημονικά όργανα είτε από υγειονομικές ανάγκες Προετοιμασία συμμετοχής σε συνέδρια Παρουσιάσεις power point Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (e-class) Πρόσβαση σε e-book Πρόσβαση σε διεθνείς επιστημονικές βάσεις δεδομένων (Pubmed) Ανάρτηση πληροφοριών και ανακοινώσεων σχετικά με το μάθημα και άλλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες Επικοινωνία, μέσω mail, φοιτητών και διδασκόντων |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Μέθοδος Αξιολόγησης: |
Επίσης, πραγματοποιείται αξιολόγηση:
2. Προφορικές εξετάσεις |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Αντικειμενικοί Στόχοι/Επιδιωκόμενα Αποτελέσματα: |
Το μάθημα αποτελεί βασικό μάθημα επιλογής και η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εξοικείωση των φοιτητών με την εγχειρητική των άκρων, τις βασικές αρχές αντιμετώπισης και τις πρώτες βοήθειες στις κακώσεις των άκρων μέσω: Α. Στοχευμένων διαλέξεων Β. Απόκτησης δεξιοτήτων με πρακτικές ασκήσεις στα εργαστήρια μικροχειρουργικής και ανατομίας Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
Γενικές Ικανότητες Το μάθημα αποσκοπεί στην:
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
URL Μαθήματος : | http://www.med.uth.gr/DetailsAr.aspx?id=32954 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Περιγραφή Μαθήματος: | 1. ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΑΚΡΩΝ 2. ΑΡΧΕΣ ΜΙΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ 3. ΧΡΗΣΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟΥ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟΥ-ΜΙΚΡΟΕΡΓΑΛΕΙΑ-ΜΙΚΡΟΡΑΜΜΑΤΑ 4. ΑΡΧΕΣ ΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ 5. ΧΡΗΣΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΡΑΜΜΑΤΩΝ 6. ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΡΡΑΦΗ ΜΕ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ/ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΙΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ 7. ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟΥ ΜΕΛΟΥΣ 8. ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΔΑΚΤΥΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ: ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ-ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ-ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 9. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΡΡΑΦΗΣ: ΜΙΚΡΟ-ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ 10. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΡΡΑΦΗΣ: ΜΑΚΡΟ-ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ 11. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΗ 12. ΝΕΩΤΕΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ 13. ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΠ |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: | –Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : e-book «ΜΙΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ», κωδ. βάσης «ΕΥΔΟΞΟΣ»: 320131, http://repository.kallipos.gr/handle/11419/1991 – e-book)«Τραυματολογία Άνω Άκρου», Κωδικός ΕΥΔΟΞΟΣ: 121051702, https://repository.kallipos.gr/handle/11419/9214 –Παρουσιάσεις στο e-class –Άρθρο : Ideas and Innovations Description and Validation of an Innovative and Effective Hand-Shaped Suture-Training Model for Medical Students (Apostolos Fyllos, Aristeidis Zibis, Zoe H. Dailianα) –Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Journal of Hand Surgery Microsurgery |
|||||||||||||
|