ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ
23 Σεπτεμβρίου, 2024 2024-10-18 12:22ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ
ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Τύπος|Είδος Μαθήματος: | ΞΓ | ΥΠΟΒΆΘΡΟΥ | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Εξάμηνο Διδασκαλίας: | 2o Εξάμηνο | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Ώρες την Εβδομάδα: | 4 Ώρες | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Συνολικός χρόνος (Ώρες Διδασκαλίας + Φόρτος Εργασίας Φοιτητή) | 61 Ώρες | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Προαπαιτούμενα: | OXI | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Γλώσσα Διδασκαλίας: | Γαλλική και Ελληνική | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Διαθέσιμο για Erasmus: | ΟΧΙ | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Διαλέξεις Εξαμήνου: | Σύντομα Διαθέσιμο… | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Τρόπος Διδασκαλία: | Δια ζώσης Ασύγχρονη διδασκαλία μέσω e-class Χρήση Η/Υ, Power point, χρήση διαδικτύου, ήχου και εικόνας. χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και εφαρμογών για ανταλλαγή μηνυμάτων στην επικοινωνία με τους φοιτητές | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Μέθοδος Αξιολόγησης: | Τελική γραπτή εξέταση που πραγματοποιείται στο τέλος του εξαμήνου. Η τελική γραπτή αξιολόγηση γίνεται πάνω στα κείμενα και την ορολογία που διδάχτηκαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Η διαδικασία αξιολόγησης του μαθήματος γίνεται στα γαλλικά, συναποφασίζεται με τους φοιτητές στα πρώτα μαθήματα. Δίνεται, ωστόσο, η δυνατότητα σε φοιτητές/φοιτήτριες να καταθέσουν σε συνεννόηση με τη διδάσκουσα και υπό την επίβλεψή της μια γραπτή απαλλακτική εργασία πάνω σε θέμα το οποίο ορίζεται από κοινού. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Αντικειμενικοί Στόχοι/Επιδιωκόμενα Αποτελέσματα: | Οι στόχοι του μαθήματος είναι:
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
URL Μαθήματος : | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Περιγραφή Μαθήματος: | 1η Ενότητα
Τίτλος: Γενική παρουσίαση του ανθρώπινου σώματος
Στόχοι:
Εισαγωγή στο μάθημα
Αναγνωρίζω και εξοικειώνομαι με το πρόθεμα, τη ρίζα και το επίθεμα μιας λέξης
Παρατηρώ και κατανοώ ανατομικά μια εικόνα ενός οργάνου ή συστήματος
Εξοικειώνομαι με την παρατήρηση ενός ανατομικού σχεδίου
Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την γενική παρουσίαση του ανθρώπινου σώματος
2η Ενότητα Τίτλος: Από το κύτταρο στο σύστημα Στόχοι Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του κυττάρου Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του κυττάρου και τις βασικές λειτουργίες του Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 3η Ενότητα Τίτλος: Το κυκλοφορικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του κυκλοφορικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του κυκλοφορικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 4η Ενότητα Τίτλος: Το αναπνευστικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του αναπνευστικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του αναπνευστικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 5η Ενότητα Τίτλος: Το πεπτικό σύστημα Στόχοι: Διατροφή και υγεία Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του πεπτικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του πεπτικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 6η Ενότητα Τίτλος: Το μυοσκελετικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του μυοσκελετικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του μυοσκελετικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας Επανάληψη στη διδαχθείσα ύλη των ενοτήτων 1 έως 5 7η Ενότητα Τίτλος: Το νευρικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του νευρικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του νευρικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 8η Ενότητα Τίτλος: Το ουροποιητικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του ουροποιητικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του ουροποιητικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 9η Ενότητα Τίτλος: Το ενδοκρινικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του ενδοκρινικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του ενδοκρινικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 10η Ενότητα Τίτλος: Τα αισθητήρια όργανα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω το ανατομικό διάγραμμα των αισθητηρίων οργάνων Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία των αισθητηρίων οργάνων και τις βασικές τους λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 11η Ενότητα Τίτλος: Το γυναικείο γεννητικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του γυναικείου γεννητικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του γυναικείου γεννητικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 12η Ενότητα Τίτλος: Το αρσενικό γεννητικό σύστημα Στόχοι: Παρατηρώ και σχολιάζω την ανατομική προβολή του ανδρικού γεννητικού συστήματος Μαθαίνω ιατρική γαλλική ορολογία σχετική με την ανατομία του αρσενικού γεννητικού συστήματος και τις βασικές του λειτουργίες Κατανοώ ή /και εμπλουτίζω τις σχετικές με το αντικείμενο συντακτικές και γραμματικές δομές της Γαλλικής γλώσσας 13η Ενότητα Τίτλος: Η βιολογία, η βιοχημεία και η φυσική στην Ιατρική Στόχοι: Εξοικειώνομαι με βασική ορολογία σχετική με τις παραπάνω επιστήμες Διαβάζω και κατανοώ ένα ιονόγραμμα αίματος Επαναληπτικό μάθημα στη διδαχθείσα ύλη των ενοτήτων 6 έως 13. Προετοιμασία για τις εξετάσεις |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Συνιστώμενη βιβλιογραφία: | Berdagué -Boutet E., 2010, Anatomie et vocabulaire médical, Editions Estem Bouillard Marie Laure, Manetti Maria Pia, 2008, PREPADELF A2 GRAMMAIRE, Εκδ. ΒΕΡΟΝΙΚ ΝΤΟΝΖΕΛ ΑΕ Fassier Thomas, Solange Talavera-Guy,2008, Le français des médecins, Presse Universitaire de Grenoble Γαλλοελληνικο λεξικό, 2016, Εκδ. Πατακης Larousse Manuila, L.-Lewalle, P. –Nicoulin, M., Ιατρικό Λεξικό –Γαλλοελληνικό Ερμηνευτικό Λεξικό Ιατρικών Όρων, Παρισιάνου 2007 Σιούτη Α., Αλικιώτη Α., 2016, Le grenier de la grammaire-Η σοφίτα της Γραμματικής, Εκδ. Γρηγόρη. Ηλεκτρονική βιβλιογραφία https://www.podcastfrancaisfacile.com/ https://www.francaisfacile.com/ https://www.lepointdufle.net https://lebaobabbleu.com/ | |||||||||||||
|