PHYSIOLOGY OF BEHAVIOR

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

PHYSIOLOGY OF BEHAVIOR

Lesson Code: BE0811

Professor in charge: Hatziefthimiou Apostolia, Associate Professor

Other Teachers: Ε. Παρακευά, Ά. Βασιλάκη, Ροδόπη Σταματίου

ECTS: 2.00

Type|Type of Course: OP | SCIENTIFIC AREA

Teaching Semester: 13th Semester

Hours per week: 2 hours

Total Time (Teaching Hours + Student Workload) 54 Hours

Prerequisites: NO

Language of Instruction: Greek

Available for Erasmus: YES

Semester Lectures: Details/Lectures

Teaching Method: ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ Πρόσωπο με πρόσωπο. Κατά τη διάρκεια των διαλέξεων γίνεται προβολή video για την καλύτερη κατανόηση των μηχανισμών που εμπλέκονται στη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Οι παρουσιάσεις γίνονται με power point και στο τέλος κάθε διάλεξης η παρουσίαση αναρτάται στο e-class σε μορφή αρχείου pdf. Το πρόγραμμα διαλέξεων έχει αναρτηθεί πριν την έναρξη των μαθημάτων στο e-class. Επίσης στο e-class αναρτώνται και οι παρουσιάσεις των φοιτητών. Η παρουσία των φοιτητών στις διαλέξεις είναι υποχρεωτική Power point

Evaluation Method: Η παρουσία των φοιτητών, που θα επιλέξουν το μάθημα, στις παραδόσεις είναι υποχρεωτική. Στο τέλος του εξαμήνου, οι φοιτητές παρουσιάζουν μία εργασία με θεματολογία ανάλογη αυτών των παραδόσεων. Στο τέλος του εξαμήνου παραδίδουν επίσης (ηλεκτρονικά) γραπτή εργασία με θέμα ίδιο με αυτό της παρουσίασης τους. Οι παρουσιάσεις των φοιτητών αναρτώνται στο e-class.

Objective Objectives/Desired Results: Το μάθημα αποτελεί το υπόβαθρο για την κατανόηση των ανώτερων γνωσιακών λειτουργιών του ανθρώπου. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εξοικείωση με όρους και έννοιες που αφορούν τις ανώτερες λειτουργίες και την εισαγωγή των φοιτητών στην αναγνώριση ενδεχόμενων διαταραχών των λειτουργιών αυτών. Επίσης, αναφέρεται σε πειραματικές προσεγγίσεις για την μελέτη των ανώτερων λειτουργιών του ανθρώπου και με αυτή την έννοια το μάθημα αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία ο φοιτητής θα αναπτύξει τον προβληματισμό του για τον τρόπο ερμηνείας των αποτελεσμάτων αυτών και τα όρια που παρουσιάζονται. Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους φοιτητές της σημασίας της ολοκληρωμένης και σε βάθος γνώσης της λειτουργίας του νευρικού συστήματος σε ένα διακριτό επιστημονικό πεδίο / επάγγελμα όπως των Νευροεπιστημών καθώς και της Νευρολογίας και της Ψυχιατρικής Ειδικότητας.

The specific objectives of the course are specialized in the following intended learning outcomes:
Upon successful completion of the course, the student will be able to:
• Αναγνωρίζει και περιγράφει τις ανώτερες (γνωσιακές) λειτουργίες του ανθρώπου με ολοκληρωμένη και λειτουργική αντίληψη και να αποκτά κριτική στάση έναντι των επιστημονικών γνώσεων που σχετίζονται με αυτές.
• Να εκτιμά τα όρια μέσα στα οποία οι μηχανισμοί που αφορούν τις ανώτερες λειτουργίες λειτουργούν και πιθανές διαταραχές που θα εμφανιστούν σε περιπτώσεις αποκλίσεων από τα όρια αυτά.
• Να μελετά με κριτική διάθεση επιστημονικές μελέτες (άρθρα) που ερευνούν τις ανώτερες (γνωσιακές) λειτουργίες του ανθρώπου.
• Μπορεί να συνεργαστεί με τους συμφοιτητές του για την μελέτη, οργάνωση και παρουσίαση ενός επιστημονικού θέματος.


Course URL : https://eclass.uth.gr/courses/MED_U_225/

Course Description:


Recommended reading: Προτεινόμενη Βιβλιογραφία :
1. Εγκέφαλος και συμπεριφορά
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 102071935
Έκδοση: 1η/2021
Συγγραφείς: Garrett B- Hough G. (Γενική επιστ. επιμ. Τσάλτα Ελευθερία)
ISBN: 9789600122299
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ – Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ κ ΣΙΑ ΕΕ

2. Βασικές αρχές νευροψυχολογίας του ανθρώπου
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 77111679
Έκδοση: 1η/2018
Συγγραφείς: Kolb B. & Whishaw I (επιμ. Γιακουμάκη Σ, Καστελλάκης Α)
ISBN: 9789600119626
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ – Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ κ ΣΙΑ ΕΕ

Συναφή επιστημονικά περιοδικά (ενδεικτικά):
Neuron
Consciousness and Cognition
Neuroscience Letters
Neuroscience Research
Current Biology
Schizophrenia Bulletin
British Medical Bulletin
Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology
PLoS ONE
Journal of Learning Disabilities


Τμημα Ιατρικής - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
en_GBEnglish
Μετάβαση στο περιεχόμενο