Διαλέξεις (Πρόσωπο με πρόσωπο) Υποχρεωτική παρακολούθηση του εργαστηριακού μέρους του μαθήματος Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class. Χρήση Τ.Π.Ε (e mail) στην επικοινωνία με τους Φοιτητές.
Evaluation Method:
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνικά.
Μέθοδοι αξιολόγησης: Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (60% της συνολικής βαθμολογίας) και κατάθεση, γραπτής εργασίας με δημόσια παρουσίαση (40% της συνολικής βαθμολογίας).
Η αξιολόγηση του μαθήματος και των διδασκόντων πραγματοποιείται-στο τέλος του εξαμήνου- μέσω της συμπλήρωσης από τους φοιτητές ειδικού ερωτηματολογίου. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να διατυπώσουν τις απόψεις τους μέσω του ερωτηματολογίου τόσο για την εκπαιδευτική διαδικασία του εν λόγω μαθήματος , όσο και για τις ενδεχόμενες αλλαγές οι οποίες είναι αναγκαίες κατά την άποψή τους. Οι απαντήσεις των φοιτητών λαμβάνονται υπόψη προκειμένου να γίνουν βελτιωτικές αλλαγές.
Objective Objectives/Desired Results:
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: – Περιγράψουν τη σχέση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με το σύστημα υγείας και τη δημόσια υγεία – Εξοικειωθούν με τις προσεγγίσεις της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας σχετικά με την υποστήριξη των αναγκών των ατόμων, των οικογενειών και των κοινοτήτων. – Εκτιμήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία και την ευημερία στις κοινότητες. – Εφαρμόσουν τις αρχές του σχεδιασμού στρατηγικών πρωτοβάθμιας και κοινοτικής φροντίδας σε άτομα, οικογένειες και κοινότητες. – Κατανοήσουν τις επιρροές και τις προκλήσεις στην κάλυψη των αναγκών υγειονομικής περίθαλψης για άτομα, οικογένειες και κοινότητες. – Επικοινωνήσουν αποτελεσματικά κατά την παροχής φροντίδας στην πρώτη επαφή του ασθενή με το σύστημα υγείας (πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ΠΦΥ).
General Skills • Search, analysis and synthesis of data and information, using the necessary technologies • Adaptation to new situations • Decision making • Autonomous work • Teamwork • Exercise criticism and self-criticism • Promotion of free, creative and inductive thinking
Community and coordination of care (A practice brief to support implementation of the WHO. Framework on integrated people-centred health services), WHO, 2018το
Σχέση Ιατρού- Ασθενή (θεωρητική και πρακτική προσέγγιση). Πανεπιστήμιο Κρήτης- Σχολή Επιστημών Υγείας – Τμήμα Ιατρικής. Χρήστος Λιονής και Ελένη Πιτέλου. Οκτώβριος 2015.
Planning health promotion programs: introductory workbook. Public Health Ontario, 4th edition, 2015